Пудинг сладкиш с пресни плодове и крема сирене


Този сладкиш направих вчера за да оползотворя едни банани и нектарини. Не знам как да го нарека... бишкотена торта, сладкиш, крем с бишкоти :) Има малко бишкоти котешки езичета и много крем. Но каквото и име да му сложа си остава много лек и приятен сладкиш и е идеален за топлото време (Къде е това топло време тази година?!). Парчетата не стават с идеален разрез защото е повече кремче, но това няма никакво значение. Може вместо в тавичка да се направи и в отделни порцийки в купички.

Лятно време винаги предпочитам плодови сладкиши.

Искам да го посветя на моята приятелка Венета <3 Напоследък нямам много време да й пиша, защото все съм нанякъде, но когато съм си вкъщи и двете обожаваме да си бъбрим. С нея се запознахме преди много години. Мисля, че бях на 18 може би... Пишехме си писма. от онези хубавите на хартия, с цветни химикали и хартия. Пишехме си много дълги писма. Намерихме се в тийнейджърско списание. После тя дойде да учи във Варна. И макар от много време да не живеем в един град приятелството ни си остава силно и хубаво. Споделям с вас една снимка от последната ни среща във Варна :) Венчи, честит рожден ден! Желая ти от сърце да си много щастлива и обичана, да си много здрава, да имаш повече време за релакс и творене и да идем в Бразилия трите с Цвети един ден :D


Продукти: за форма с размер 25/30 см: 200 г бишкоти котешко езиче

За крема: за пудинг крема 500 мл прясно мляко 10-12 с.л. захар, 2 ванилии, 1 пудинг ванилия, 2 жълтъка

400-450 г крема сирене, 400 г заквасена сметана

4 банана, 3 нектарини,200-300 г малини, малко шоколад и подсладено кондензирано мляко за украса


Първо се приготвя пудинг крема. В купичка се разбиват жълтъците заедно с 100 мл прясно мляко и пудинга. Млякото се слага на загрят котлон с ванилиите и захарта. Като започне да ври се изспива на тънка струя пудинг сместа и се разбърква непрекъснато докато започне да се сгъстява.

Оставя се настрани да изстине и се разбърква от време на време за да не хване коричка.

В голяма купа се смесват крема сиренето и заквасената сметана с дървена лъжица. Когато пудинг крема е напълно изстинал се добавя на порции към крема сиренето като след всяка добавена порция се бърка добре до освояването му. Ако не ви е достатъчно сладко може да сложите няколко лъжици от кондензираното мляко или пудра захар, мед. На мен 12 с.л. захар ми бяха достатъчни.

Бананите и нектарините се нарязват. На дъното на тавичка (или в купички ако решите да го представите така) се слага малко от крема. Нареждат се котешките езичета, отгоре се покриват с половината банани и всички нектарини. Изсипва се половината крем. Отгоре се нареждат останалите котешки езичета и се покриват с втората половина от бананите. Заливат се с останалия крем, който се разпределя добре. Настъргва се шоколад, подреждат се измитите и подсушени на домакинска хартия малини и се наръсва с кондензирано мляко по избор. Украсата можете да се направи както ви харесва.

Оставя се да престои няколко часа и може да се сервира. Чудесен сладкиш, ако решите да го изпробвате искрено се надявам да ви хареса!




10 коментара:

  1. Приготвяла съм този крем за торта, вълшебен е. Убедена съм, че си сътворила страшна вкусотия.
    Красимира

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти, Краси! :) Чуден стана. Много обичам кремове в които има крема сирене :)

    Прекрасна вечер!
    Галя

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасно е ! Много апетитно изглежда.Крема и аз съм го правила за пълней на торти.Много е вкусен!!!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ти, Ради :)Радвам се, че ти харесва!
    И аз съм правила тортички с такъв крем. Чудесен е.
    Поздрави,
    Галя

    ОтговорИзтриване
  5. Много вкусен десерт:), и прекрасно приятелство! Пожелавам да посетите Бразилия в най-скоро време!

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря от сърце, Весела <3 Както се казва "от твоите уста, в Божиите уши!" Ха дано!
    Прекрасна неделя от мен!

    Поздрави,
    Галя

    ОтговорИзтриване
  7. Сега разгледах блога ти! Чудесен е! И имаш рожден ден на същата дата :) Много се зарадвах. Със закъснение ти пожелавам да си много, много щастлива и животът ти да е изпълнен с любов и приключения! От описанието за непорастналото момиче на 45 ми напомняш на мама. Бих я описала със същите думи <3
    Между другото видях сладкото с бъзов цвят. В момента съм на гости на мама в Германия и тук в един от супермаркетите видях сладко от праскови с бъзов цвят :) Правила съм (даже сега направих, защото тук покрай тях има много бъз) само сироп от бъз и сладко после от черните плодчета. Но нямах идея, че може да се използва и цвета в мармалад, а със сигурност дава чудесен аромат.

    Още веднъж сърдечни поздрави!
    Галя

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О, благодаря! И за посещението, както и за одобрението и хубавите пожелания!
      Даваш ми добра идея за бъз и праскови, но това ще бъде догодина, имах още няколко идеи, но бъза прецъфтя. Мога обаче да вложа сиропа, като аромат:)
      Поздрави на твоята мама, приятно ми стана с приликата::))

      Изтриване
  8. Гале, отдавна съм хвърлила око на този сладкиш.
    С други бисквити ще стане ли?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дани, със сигурност ще стане и с други. Аз тогава бях в Германия и в магазина нямаше особено голям избор в момента от бисквити и затова използвах тези. :)

      Изтриване