Бисквитена торта с канелени бисквити


Днес ще ви представя една изключително ароматна, сочна и вкусна бисквитена торта. Пълна измишльотина, но пък сполучлива. По коледно време нали се сещате, че всички големи магазини започват да предлагат едни много ароматни и хрупкави бисквитки с подправки като канела, джинджифил и т.н. Та аз много ги обичам и се зареждам добре с тях. Беше ми останала една опаковка и реших да направя една бисквитена торта с тях. Много ми допадна. Брат ми я оприличи с вкус на огромна меденка :D Дори не мога да повярвам, че хапна от нея. Както стотици пъти съм споделяла той не е особено голям почитател на сладкото. Има си няколко неща, които си харесва и дотам. Та неговата оценка си е много ценна. :D

Тортата е лесна, без термична обработка на крема, само бъркаш и редиш... Е, после и чакаш няколко часа за да стане готова за консумация.

Но стига празни приказки... да преминем и към нея... вкусната тортичка. Малко непривична за лятно време с тези коледни бисквити, но просто сега им дойде ред на последните останали в шкафа ми.


Продукти: 600 грама от канелените бисквитки (подобни на тези)

за крема: 400 г заквасена сметана, 1 консерва подсладено кондензирано мляко, 250 г рикота (или някаква хубава извара), ванилия

Всички продукти за крема се разбъркват добре докато се обединят в еднородна смес. кремът става доста рядък, но това да не ви притеснява, слага се по малко и бисквитите успяват да поемат влагата. След това си се реже идеално парче.

В тавичка (при мен 22 на 25 см) се слагат 1-2 с.л. от крема и се разпределя по дъното. Първо за да не мърдат бисквитките и второ за да поемат по-лесно влага и отдолу и да омекнат добре. След това се подреждат бисквити, слагат се няколко лъжици крем и така се процедира докато свърши крема. Отделят се 10тина бисквити, които се правят на трохи в чопър или като мен с точилка в торбичка (домързя ме да отварям чопъра :D ) и с тях се покрива последния пласт крем. Покрива се със свежо фолио и се оставя за поне 4-6 часа или най-добре за цяла нощ. После консумирате с удоволствие :)








0 comments:

Публикуване на коментар