Крем карамел с дулсе де лече


Тези дни нямах време за писане, ноооо ето че дойде и края на работната седмица за мен. Искам да споделя с вас последната рецепта от тройката за Списанието SoIntoFOOD. Снимките не са особено сполучливи, но все пак избрах няколко, които са прилични. За жалост точно този ден в който правих крема беше ужасно мрачно, валеше дъжд и у дома нямаше хубава светлина.  Беше много забавно, защото кремчето беше разкошно и чудейки се как да докарам прилична снимка... една приятелка ми даде идея да изляза навън в двора на кооперацията. Ако някой ме е наблюдавал от съседните тераси сигурно много се е смял... как изнасям покривки, чинии ала бала и накрая се дупя да докарам някаква снимка. ахахах

Можете да изтеглите списанието от тук.


За 6 броя купички:

3 яйца, 1 консерва варено кондензирано мляко (дулсе де лече, сгущенка),  250 г рикота/извара, 100-150 мл прясно мляко, ванилия, захар ако е необходимо.
за карамела: 6 с.л. захар




Първо се приготвя карамела от захарта на слаб котлон и се насипва на дъното.

Разбиват се яйцата с рикотата, дулсе де лечето, ванилията, и прясното мляко. Ако не е достатъчно сладко може да се добави захар на вкус. (аз лично не съм добавяла). Изсипва се в купички за крем карамел и се пече в предварително загрята на 160 градуса фурна на водна баня за час и 10 минутки.

Оставя се да изстине в купичките и се охлажда в хладилника за няколко часа.






0 comments:

Публикуване на коментар