Запечен омлет с пълнеж


От 26 април вечерта вече съм в Германия. Първият ми полет мина учудващо добре като за страхливец като мен. Ще напиша и за това когато имам време. Днес не се работи и затова се заех да напиша пост в блога и да отхвърля няколко имейла.
Ще остана тук май и юни, на гости на мама :)

Да са живи и здрави всички благодарение на които се развива толкова технологията, та мога да съм в постоянна връзка с любимите ми хора в България.

Такаааа стига празни приказки... искам да споделя за тези рулца... Преди да замина брат ми си беше поръчал да му направя пълнени запечени палачинки. Ден след това обаче попаднах на пост във Фейсбук на Роси от Кулинарен елексир в който тя споделя своето руло с тиквичка и кашкавал и аз просто реших в последния момент да променя пълнените палачинки в тези рулца, защото имах една самотна малка тиквичка в хладилника.

Малко промених идеята като направих не едно руло, а 3 омлета и сложих вътре и месце. Много ни хареса, изключителна вкусотия!

Снимките ми не са особено хубави, но това е положението. Нямам други! Надявам се въпреки грозните снимки да се доверите на това, че са вкусни :)


Продукти: за 3-4 омлета: 6 яйца, една малка тиквичка, 1/2 връзка копър, сол на вкус, масло за тигана
за пълнежа: 1 пушено пилешко бутче, 125 г моцарела, по 1 с.л. крема сирене и лютеница на омлет
за отгоре: 100 г кашкавал


Яйцата се разбиват заедно с настърганата на ситно ренде тиквичка, солта и нарязания на ситно копър. Загрява се тиган и се намазлява. Правят се 3 или 4 омлета в зависимост от големината на тигана.

Фурната се загрява на 190-200 градуса. В тавичка се постила хартия за печене.

Пилешкото бутче се обезкостява инарязва на дребни парченца. Всеки омлет се намазва с по 1 с.л. крема сирене, лютеница, поръсва се с пилешкото месо и отгоре в единия край се нареждат тънки шайби моцарела. Завиват се на рулца и се подреждат в тавичката и се наръсват с настърган кашкавал. Запичар се докато кашкавалът се зачерви леко.



0 comments:

Публикуване на коментар