Бисквитени топчета с карамелен пълнеж


Ето ме с един много лесен десерт с подръчни материали. При мен бяха остатъци от няколко пакета неизядени бисквити, които бях сигурна, че никой няма да доизяде. Сетих се, че имам една консерва сгущенка и реших да импровизирам. Вчера моя мъж ги опита и остана очарован и ми каза "И да запомниш как си ги направила" :D
Няма да говоря съвсем в грамажи специално за бисквитите защото нямам никаква идея.
На вид... бисквитените топчета не впечатляват кой знае колко. Всъщност ако имах шоколад или ядки можеха да се получат доста по красиви на вид, но вкуса е важен в случая. А той е просто чудесен.



Продукти: 1 консерва сгущенка (дулсе де лече, карамелено сладко), обикновени и чаени бисквити (не мога да кажа грамаж защото при мен бяха от три пакета, а все още нямам електронна везна, но със сигурност бяха поне 200-250 грама. Аз като ги смлях започнах да добавям по малко докато стане прилична консистенция за оформяне на топчета.), 60-70 г разтопено масло, 1 с.л. какао


Бисквитите се смилат фино. Част от тях се изсипват в купа и към тях се добавят 1/2 от консервата с карамел, разтопеното масло и какаото и се омесва с ръце. Добавя се от смлените бисквити докато "тестото" стане удобно за оформяне на топчета без да полепва по ръцете.

Взема се по малко от "тестото" и се оформя топченце, което се сплесква и се поставя в средата малко от карамела. След това внимателно се оформя на топче така, че да не излезне навън плънката.
Така се процедира с всички бонбонки. Овалват се в смлени бисквити и се оставят в хладилник за да стегнат.

На другия ден са още по-вкусни.




Остава да споделя и вчерашната ми работа :) Много съм доволна, развихрих се подобаващо върху новата хартия. ЧУдесно се рисува върху нея <3




0 comments:

Публикуване на коментар