Соленки със сирене котидж


От много време не съм писала нищо в блога. Изобщо не ми беше писателно. Имах малко здравословни проблеми и не ми се занимаваше с блога, но пък насъбрах снимки и рецепти за няколко поста напред и ще ги публикувам постепенно.
Тези невероятни соленки си набелязах още щом ги видях публикувани от Ева Тонева. Още повече, че имах и едно сирене котидж, което имаше няколко дни до крайния си срок на годност.
Соленките са изключително ароматни и вкусни.
На мен лично ми харесаха повече топли (не можах да се сдържа и да ги изчакам да изстинат), но и студени не им простих.
Аз всъщност ги направих като изненада за моя мъж, но хапнах 3-4 преди да ги сложа в кутията. И той ги хареса, което много ме зарадва. Оставих му ги на лаптопа с малко послание вътре :)

Едно от най-хубавите неща в приготвянето на тези соленки е, че тестото не се меси на ръка, не се разточва... бърза работа е. Всичко се разбърква и тестото се разпределя с лъжица върху хартията за печене. Това ги прави идеални за приготвяне и от домакини, които не са много на "ти" с месенето и не им е много приятно. Опитайте ги и няма да сбъркате! Освен това всеки може да си сложи някакъв личен акцент и да добави любимата си подправка примерно.


Продукти: 1 яйце, 75 г краве масло, 200 г сирене котидж(аз използвах това, което предлагат в Лидл), 50 г кашкавал (настърган на едро), 100 г брашно, 1/4 ч.л. сол, 1/2 ч.л. бакпулвер, 1 ч.л. червен пипер

Маслото се разтопява и се оставя да се охлади. Яйцето се разбива и се смесва с маслото. Добавя се брашното смесено с бакпулвера и солта. Накрая се добавят сиренето и кашкавала и червения пипер. Разбърква се много добре с лъжица докато продуктите се обединят перфектно.

Фурната се загрява на 220 градуса. С помощта на лъжица се оформят топчици от тестото върху тава с постлана хартия за печене. Аз направих 14 броя от тази смес.


Пекат се до златисто за 10-15 минути (зависи от самата фурна). Могат да се сервират и топлички и студени.







0 comments:

Публикуване на коментар