Бабините банички на тиган


Баничките на баба или както си ги наричаме вкъщи "корички" е нещо, което всички вкъщи обожаваме. Откак се помня баба ни прави такива корички.

Продуктите са много достъпни - кисело мляко, сода, брашно, масло и сирене.

Продукти за 5-6 банички (в зависимост от това колко големи ще ги разточите и колко ви е голям тигана): 250 мл кисело мляко, 1 ч.л. сода бикарбонат, 1 ч.л. сол, брашно колкото поеме + за разточване

Замесва се еластично тесто, средно по мекост. не трябва да е много меко, но и в никакъв случай твърдо.

Разделяте тестото на топки. Всяка топка се разточва на тънка кора.

Вариант 1*:

Намазва се сгорещен тиган с масло и баничката се изпича до готовност от двете страни. намазва се с масло и вътре може да се сложи натрошено сирене. Така се процедира и с останалите кори.

Вариант 2:

Този вариант го направих защото мъжът ми искаше да има сирене в тестото, а аз вече го бях замесила. Разточената кора се наръсва със сирене и се завива на руло, което след това се увива на "охлювче". След това отново се разточва на тънка кора. Изпича се в намазан с масло тиган от двете страни.

Той им сложи и сладко от праскови. Аз лично бих го пропуснала :)


*Снимките от "Нашето детство" са правени от мен и са от моя публикация там. Понеже вече не разполагам с тях на компютъра си, използвах тези от статията.

0 comments:

Публикуване на коментар