Шоколадови сливи



Тези бонбонки също ги правих за подарък. След като ги направих и мама се вдъхнови и тя ги спретна. Хубавото е, че стават много бързо, хем са сладички, хем са полезни.
Преди време мама ми беше изпратила едни изрезки от някакво гръцко списание с различни коледни сладкиши и имаше подобен вариант, но с меки сушени кайсии. Мисля и с такива да опитам някой ден. Както и с фурми :)

Продукти: 100 г сушени сини сливи без костилка, орехи, 150 г черен шоколад, 1 с.л. краве масло (или кокосово)

Сушените сливи се измиват и подсушават. Пълнят се с парчета орехи. Шоколадът се разтопява с маслото на водна баня или в микровълнова и сливите се потапят в него. Оставят се да стегнат върху хартия за печене.

Това е цялата философия :) много много бързо и много вкусно. Може да се сложи и по едно цяло бадемче вместо орех.

2 коментара:

  1. Честита Коледа, Галка!
    Чудесни са, ще ги пробвам и аз, няма начин да не се харесат :)
    И предишната ти рецепта с портокалите много ми допадна, но не мога да разчитам на пазара у нас, че няма добавени химикали към цитрусите, за съжаление.

    Весело посрещане на Новата година :)

    ОтговорИзтриване
  2. Честита Коледа, Ина!

    И аз скоро мисля пак да ги направя тези бонбончета, че от партидата опитах само един. :)
    За портокалите си права наистина. И аз се поколебах първоначално.

    Весело посрещане на Нова година и на теб и семейството ти!
    Поздрави,
    Галка

    ОтговорИзтриване