Чийзкейк с тиква

Един от най-вкусните чийзкейкове, които съм правила и вкусвала! Рецептата е на Ина от Ossigeno
Направих го за посрещането на мама в България :) И на нея много й хареса. Силно го препоръчвам на всички, които обичат тиква! Промените, които съм правила са малки и са само в някои грамажи



Продукти: за бисквитената основа: 1 опаковка бисквити Орео - 100 г , 1 опаковка чаени бисквити, 50 г разтопено масло, 2 с.л. кафява захар
за крема: 250 крема сирене (в рецептата е използвано Филаделфия, но аз използвах едно крема сирене, което купувам от Лидл за сладкиши. В кутии по 200 грама е), 3 яйца, 500 г пасирана печена леко подсладена тиква, 1 ч.ч. кафява захар, 1 консерва подсладено кондензирано мляко, ванилия, 2 щипки сол, малко канела на вкус



Бисквитите се смилат в блендер и към тях се добавят маслото и захарта. Сместа се разпределя във форма с падащо дъно като се притиска и заглажда добре и се запича за 10тина минути на 180 градуса. Оставя се настрани да изстине и се приготвя тиквената смес като всички продукти се смесват и пасират или се пускат в блендер. Изсипва се върху бисквитената основа и се пече на 180 градуса до готовност.






Обновявам с малко снимки от 2016 година. Този път на квадратчета. И призовавам да опитате задължително това невероятно тиквено блаженство









2 коментара:

  1. Много ме радва, че ви е харесал, Галка :)
    Слънчев ноемврийски уикенд от мен :)

    ОтговорИзтриване
  2. Невероятен беше, Инка! Просто нямам думи! Имам една тиква, която обмислям да направя отново на такъв чийзкейк. Много ти благодаря, че си такава вдъхновителка и със снимките и с рецеприте си!
    Прекрасен уикенд и от мен :))))

    ОтговорИзтриване