Мандаринени мъфини с шоколад

Тези мъфини приготвих много отдавна. Още края на ноември месец за да отбележим маминия рожден ден. Рецептата видях от тук.




Продукти: 1/2 ч.ч. прясно мляко, 1/2 ч.ч. олио, 1 яйце, 1/4 ч.ч. сок от мандарини, 1/2 ч.ч. захар, 2 ч.ч. брашно, 1 пак бакпулвер, ванилия, 1 с.л. настъргана кора от мандарина

За пълнежа:

шоколад на парченца и 2-3 супени лъжици маскарпоне разбъркано с 100 г. разтопен шоколад (охлажда се докато стегне).

Разбъркват се мокрите съставки, отделно се приготвят сухите и двете смеси се обединяват. В тава за мъфини се подреждат хартиени формички. Изсипва се по 1 с.л. от сместа и на половината сложих по парченце шоколад, на другите по една препълнена лъжица от вече стегналия крем с маскарпоне. Отгоре допълних формичките (не до горе, 2/3 трябва да са запълнени).

Пекат се в предварително загрята фурна на 180 градуса до готовност (около половин час)

4 коментара:

  1. Galka, благодаря за доверието към моя блог. Радвам се, че мандариновите мъфини по моята рецепта са зарадвали близките Ви.
    С пожелание за повече кулинарен плам и многобройни успешни сладки и солени опити.

    Ако разрешите, може ли да копирам снимката Ви и да я публикувам в моя блог за рубриката "Не е трудно, аз също опитах"? Ще я надпиша, за да покажа авторството. Очаквам Вашия отговор с нетърпение.
    Предварително Ви благодаря.

    ОтговорИзтриване
  2. Мъфините бяха прекрасни наистина. След това ги правих още два пъти :) Много благодаря за прекрасните пожелания.
    Нямам нищо против за снимката. Тя не е много качествена, но за съжаление понякога мрачното време навън ме прецаква.
    :) Може да си говорим на ти ако искате.

    Прекрасна вечер и честит празник на любовното опиянение <3

    ОтговорИзтриване
  3. Здравей, Галка,

    Сърдечно благодаря за разрешението да публикувам снимката на мъфините в моя блог. Подготвила съм вече публикацията за 25 февруари с нея. А може ли да копирам моя коментар от твоя блог и разрешението ти. Ще посоча линк, разбира се. Винаги правя това, за да съм сигурна, че никой няма да бъде ощетен, използван и разсърден. По принцип се занимавам с писане и често цитирам източниците си, така че ми е несъзнателен навик.

    Разбира се, че може да си пишем на "ти".

    Не се тревожи за качеството на снимката. Често и моите не са сполучливи, тъй като нямам добър фотоапарат. Мечтая си за по-добър, но уви... засега е само мечта. Изпращам ти обработената снимка. Надявам се да ти хареса.

    Поздрав за красива Варна от кулата.
    До скоро.

    ОтговорИзтриване
  4. Здравеййй!

    Разбира се, че може да ме цитираш. Стига да има какво да отделиш :) Аз понеже не умея да се изразявам красиво с думи (красотите излизат изпод ръцете ми в друг вид - правя бижута и разни други подобни) и все се шегувам, че публикациите ми са така сухи като сухите пасти от едно време, чак могат да те задавят :D Но пък няма как да можем всичко.

    И аз мечтая за хубав фотоапарат от много време. Вярвам, че човек като мисли силно и много иска дадено нещо в крайна сметка един ден постига целта си и се сдобива с него. Пожелавам и на теб един такъв хубав фотоапарат. :)

    Прекрасен топъл ден (дори и да е само в мислите ти) ти желая :)

    Поздрави!

    ОтговорИзтриване