Морузница (сладкиш с царевично брашно)

Не съм много сигурна дали е по правилно да се напише "морузница" или "мурузница"... В бележките на баба пише сладкиш с царевично брашно, но от малка помня, че така му казвахме. Става доста сухичък между другото, но на вкус е повече от прекрасен. на мен ми е един от най-любимите сладкиши които ми напомнят на онова прекрасно време когато бях мъничка :) Дори не знам от кой край е рецептата и дали е българска..., но си мисля, че може би е.

Ето и рецептата:

продукти: 2 ч.ч. царевично брашно, 1 ч.ч. пшенично брашно, 3-4 с.л. кисело мляко, 1 л. сода за хляб, 2 яйца и малко вода, 1 ч.ч. захар.

Всичко се разбърква до хомогенизиране. пече се до зачервяване :) Много е вкусно с кисело млекце :)

3 коментара:

  1. Ще ми се да го пробвам, но слага ли се захар?

    ОтговорИзтриване
  2. Оле забравила съм да я напиша :D Сега ще редактирам. 1 чаена чаша захар. аз сега видях, че имам още една печатна грешка при пшеничното брашно. обикновено прочитам внимателно преди да публикувам да не съм изпуснала нещо, но сега ми се е изплъзнало...

    ОтговорИзтриване